Intohimon tunteita ja vuosirenkaita on kertynyt yli 10 vuoden ajan digitaalisista kanavista, verkkokaupasta, sisältömarkkinoinnista ja tulospohjaisesta markkinoinnista.

Olen toiminut verkkokauppiaana, verkkokauppapäällikkönä, Chief Digital Officerina, SEO -konsulttina ja kantanut päässäni useita ammatillisia hattuja onnistuneesti. Lue lisää Eetusta ja eri hatuista täältä.

Vuosien rutiinit ovat luoneet työkalupakin, jolla ratkotaan liiketoiminnan haasteet, muutosjohdetaan työn murroksessa ja jätetään digipuuhastelu taakse. Tuodaan digitaalisuuden kautta yrityksen vahvuudet esiin ja saavutetaan todellinen potentiaali.

Oikeilla päätöksillä moni yritys on merkittävästi tehokkaampi, kasvaa lujempaa ja löytää digitaalisuudesta työkalut joilla markkinalta voitetaan kauppaa.

Menestyksekkään digitaalisen tulevaisuuden potentiaali on vielä lunastamaton, sillä moni aloittaa matkansa vasta tänään.

Avoin viestintä ohjaa tekemistä. Kysyn, ymmärrän, ymmärrytän, autan ja ohjaan, jotta kasvusta tulee suoraviivaista ja yksinkertaista.

Yhteistyössä saat vastauksia näihin kysymyksiin

  • Miten digitaalinen kasvu saavutetaan ja mitä sen eteen pitää tehdä?
  • Miten verkkokaupasta saadaan enemmän myyntiä ja tehoja?
  • Miten sisällöt voivat rakentaa yritykseni tulevaisuutta ja toimia kasvun keskiössä?
  • Mistä osaavaa ja sparraavaa apua digitaalisen liiketoiminnan kasvuun?

Näiden seurauksena syntyy digitaalisesti lisää myyntiä, liiketoimintaa ja saatte digistä oikeasti apuvälineen kasvuun.

Kenelle palvelut sopii?

Paras paikka yhteistyölle on, kun omistajat tietävät mitä tahtovat yritykseltä.

Omistajastrategian alle on jalostunut yrityksen strategia, jossa hamutaan kasvua. Ja erityisesti, jos kasvustrategiaa suunnitellaan, tai sen keskiössä on missään määrin digitaalisuus, teknologia tai verkkokauppa, kannattaa meidän jutella.

Ihanneasiakkaiden kokoluokka on liikevaihdollisesti 1 miljoonasta eurosta ylöspäin, jotka toimivat kuluttajavetoisessa toimialassa ja tahtovat kasvattaa bisnestä digitaalisuuden avulla.

Strategista apua ison kuvan piirtämiseen

Strategiset palvelut auttavat asiakkaitani hahmottamaan isoa kuvaa ja saavuttamaan selkeitä askeleita liiketoiminnan kasvulle. Soveltuu erityisesti silloin, kun suuntaat liiketoimintasi tulevaisuutta yli vuoden päähän tästä päivästä.

Taktisilla toimilla haetaan lyhyen aikavälin voitot

Taktisten palveluiden tarkoitus on ratkaista lyhyessä ajassa akuutteja haasteita liiketoiminnassa. Jokin tekeminen suoriutuu huonosti tai liiketoiminta ei kasva oikein, nousevat taktiset palvelut silloin rooliin. Soveltuu erityisesti silloin, kun kaipaat liiketoimintaasi nopeita voittoja seuraavan 6 kuukauden sisään tästä päivästä.

Opetusta, inspirointia ja innovointia

Olen ammattitaitoni aiheista intohimoinen ja lähestyn maailmaa mahdollisuuksien kautta. Nämä mahdollisuudet ja intohimo kääntyvät usein energiaksi, jonka tiedän saavani tarttumaan muihin myös. Osaamisen kasvattaminen ja erityisesti toisten opettaminen ovat itselle palkitsevia kokemuksia, josta nautin, mutta toisaalta tiedän myös olevani vahvoilla.

Kaikkien palveluiden yhteistyömuodot voivat olla muodoltaan jatkuvaa neuvonantoa, konsultoivaa tai selkeästi raamitettuja projekteja. Pääsääntöisesti suosin pitkäikäisiä asiakkuuksia, joissa pääsen sitoutumaan asiakkaani liiketoimintaan pitkäikäisesti.

Miksi valita Eetu?

Tuon selkeyttä digitaaliseen kasvuun ja muutokseen, jotta digipuuhastelu jää taakse.

  • Autan tekemään digitaalisuudesta bisnestä kasvattavan ajurin
  • Tarkoitus ei ole tuottaa projektia projektin perään, vaan olla ohjaava apu ja tuki liiketoiminnan matkalla kohti digitaalisempaa tulevaisuutta
  • Sparrausta digitaaliseen tulevaisuuteen ja muutokseen, jotta myynti voi kasvaa
  • Apua päätöksentekoon, pitkä kokemuspohja ja laajat verkostot joiden avulla etenemisen askeleet selkeytyvät
  • Moniulotteisuus: syväosaamista arkisen pienissä asioissa, mutta myös kyky nähdä suuret strategiset linjat. En pelkää kääriä hihoja, kun tilanne sen vaatii.
Inhimillinen aspekti konsultointiin, sillä perinteinen kovan linjan valkokauluskonsultointi on epäkiinnostavaa ja tuloksetonta.

Tekemiseni perustana on kolme seikkaa, jotka yhteistyössä täytyy saada raksituksi:

  1. Vältetään puuhastelua ja triviaaleja asioita, sillä en tee työtäni yksin rahan vuoksi
  2. Yhteistyön täytyy tuntua yhteisesti hyvältä, eli hyvät tyypit -vaatimus ja reipas tekemisen tahti
  3. Sekä kaikista tärkein: yhteistyön täytyy tuottaa asiakkaalleni aina konkreettista arvoa

Lue lisää yhteistyömallista ja työtavoista


Eetu Karppanen

Hypätäänkö syvään päätyyn hakemaan todellista kasvua verkosta?