kirjoittanut Eetu Karppanen — Lukee noin 3 minuutissa

Vuosirengaskriisi (ympyrä sulkeutuu 2020)

Tätä ei tee edes mieli sanoa, mutta vuosi 2020 ei luonnollisesti ollut helppo. Se piti sisällään haastavia ja jopa kipeitä asioita, joiden itselleen myöntäminen tuntuu edelleen vaikealta. Nyt on jo helpompi hengittää. Vuoden huonot jutut: vuosirengaskriisi Kuten arvata saattaa, vuoteen mahtuu paljon...

Ympyrä sulkeutuu: vuosi 2018

Eetu Karppanen — Lukee noin 3 minuutissa

Yksi vuosi taas takanapäin. Tässä vaiheessa pidän kynsin ja hampain kiinni, että painan tämän 2018 vuosikatsauksen kanssa julkaise -nappia. Edellisvuoden postauksessa kerroin sen olleen kiireinen, mutta samalla erityisen...

Ympyrä sulkeutuu: vuosi 2017

Eetu Karppanen — Lukee noin 2 minuutissa

Matkaan junassa läpi lumisten maisemien takaisin uuden työpaikkani päämajakaupungista Joensuusta kohti Helsinkiä. Olen tehnyt tämän oman vuositilinpäätökseni jo kahdesti, joten jatketaan sarjaa. Vuosi 2017 oli hyvin kiireinen ja...

Ympyrä sulkeutuu: vuosi 2016

Eetu Karppanen — Lukee noin 2 minuutissa

Taas tuli 12 kuukautta kokonaista vuotta täyteen. Edellisvuoden kirjoituksesta ei tunnu, että olisi kulunut jo samainen määrä aikaa, mutta tässä sitä taas ollaan. Kuten edellisvuosi, tämäkin kohteli allekirjoittanutta...

Ympyrä sulkeutuu: vuosi 2015

Eetu Karppanen — Lukee noin 2 minuutissa

Vuoden vaihtumiseen liittyy paljon tunteita, johtuen tietyn aikajänteen saavuttamisesta. Olen jo muutaman edeltävän vuoden aikana niputtanut kasaan kuluneen vuoden onnistumisia ja tulevan vuoden tavoitteita. En rehellisesti tiedä onko...

Milleniaalit ja heille markkinoiminen

Eetu Karppanen — Lukee noin 2 minuutissa

Millenniaalit on se termi jota yrityksille ja päättäjille on jo pitkään toitotettu. Erityisesti siitä kulmasta kuinka y-sukupolvi (vuosien 1980-2000 välissä syntyneiden sukupolvi), eli milleniaalit tulevat muuttamaan kaiken.

Kivijalkakaupan tulevaisuus on värikäs

Eetu Karppanen — Lukee noin 2 minuutissa

Kivijalkakaupan tulevaisuudesta puhutaan paljon ja jokseen harmaaseen sävyyn. Tästä huolimatta jatkan väittämää tulevaisuuden vaikeudesta. Samalla kuitenkin näen, että värin saaminen monipuolisemmaksi vaatii kauppiailta myös erityisen aktiivisia toimenpiteitä digitaalisuuden...

Rekisteröidyit onnistuneesti Eetu Karppanen | www.eetukarppanen.fi
Tervetuloa takaisin! Kirjauduit onnistuneesti sisään.
Mahtavaa! Rekisteröidyit onnistuneesti.
Linkkisi on vanhentunut
Maaliin meni! Tarkista sähköpostisi, jotta pääset kirjautumaan sisään
Syötä vähintään kolme kirjainta 0 Hakutuloksesi